Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzePanowie. Jestem zielony w hard enduro. Są jakieś objawy kończenia się tłoka czy tylko patrzeć na mth ? Co jeśli bd jeździł powiedzmy 100 mth lub więcej
OdpowiedzGeneralnie kolego to na tłoku za bardzo nie na oszczędzasz gdyż tłok się zużywa,pojawiają się luzy i powoduje to szybsze zużycie NiCaSilu:).To tylko jeden z przykładów. Pozdro
OdpowiedzPo czym można poznać, że trzyma zmienić tłok ?
OdpowiedzTrzeba* zmienić tłok
OdpowiedzMin. po dokładnym pomiarze:) Ci bardziej wtajemniczeni już po wyglądzie mogą ocenić stan tłoka albo od strony kanału wydechowego.Ale generalnie nie sam tłok jest aż tak ważny, wg. mnie dużą rolę odgrywają też pierścienie które ściśle współpracują z cylindrem i przez długotrwałą ich pracę wyrabiają się luzy w rowku w którym osadzone są pierścienie na tłokach Zaoszczędzisz na tłoku to się odpokutuje pewien sposób w dalszym czasie.Warto też dodać ze sprzęty typu exc 125\200 mają krótszą żywotność układu korbowego niż 250 i nawet 300. Pozdro:)
Odpowiedz